Από τη μια πλευρά, στα ΜΜΕ γίνεται, ορθότατα, προβολή των αριστούχων. Από την άλλη γίνεται, λανθασμένα, υποτίμηση των ΑΕΙ λόγω της εισαγωγής σε αυτά και παιδιών με χαμηλή βαθμολογία. Από τη μια γίνεται καταγγελία των συστημάτων εκπαίδευσης γιατί οδηγούν στην παπαγαλία και από την άλλη εκθείαση των υψηλών βαθμολογιών, που ακριβώς αυτά τα συστήματα παράγουν. Η βαθμολογία, δηλαδή, ενοχοποιείται ως αξιολογικός μηχανισμός και συγχρόνως χρησιμοποιείται ως εργαλείο ιεραρχικής ταξινόμησης υποψηφίων και σχολών.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ