ΠΟΛΛΑ έχουν δει τα μάτια μου, αυτό μου φέρνει τρόμο. Δεν είναι μόνο η κατά περίπτωση και κατά το δοκούν χρήση του VAR. Μένεις ενεός καθώς διαπιστώνεις διαφημιστική καμπάνια του προϊόντος. Καταχωρήσεις προβολής του VAR. «Η τεχνολογία στην υπηρεσία του διαιτητή» κ.λπ., κ.λπ. Κι από κάτω τα λογότυπα του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, της ΕΠΟ και της αναδόχου εταιρείας. Σε ποια αγορά δηλαδή απευθύνονται; Στα σχολικά πρωταθλήματα; Στα τουρνουά 5Χ5; Εχει ανάγκη το VAR διαφημιστικής προβολής; Είναι προφανές. Τα λεφτά είναι τόσα πολλά (10,5 εκατ. για πέντε χρόνια), που περισσεύουνε για να μοιραστούν. Κατά το δοκούν. Πάμε τώρα στο θέμα μας. Στον Παναθηναϊκό. Δηλαδή Νταμπίζας – Δώνης, πέρυσι τα έκαναν όλα σωστά κι εφέτος όλα λάθος; Είναι κάτι που θα γίνει σχετικά σύντομα γνωστό. Στα παιχνίδια μετά την επανέναρξη του πρωταθλήματος.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ