Στο «κουτσό» λόγω της έλλειψης συμμετοχών στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, που σε κάθε διοργάνωση έχει τη μερίδα του λέοντος σε όγκο περιπτέρων και εκθεμάτων, παρουσιάζει, μέσω της Mercedes-Benz αλλά και τη θυγατρική της smart τις μελλοντικές – μεταξύ άλλων – τετράτροχες προτάσεις της, έλκοντας το ενδιαφέρον χιλιάδων επισκεπτών που φέτος θα έχουν να δουν πολύ περισσότερα και ενδιαφέροντα αυτοκίνητα που θα μας απασχολήσουν την επόμενη δεκαετία.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ