Η βαθύτερη κατανόηση της ζωής και των ανθρώπων που υπάρχουν γύρω της, η αξία της ενσυναίσθησης και η ευκαιρία των εσωτερικών ταξιδιών είναι τα δώρα που ο χρόνος της αποκαλύπτει μέσα από την τέχνη της. Αυτή είναι η δικαίωση της επιλογής που έκανε η Ιωάννα Ασημακοπούλου ακολουθώντας τον δρόμο της υποκριτικής. Γνώριζε από τα χρόνια της σχολής του Γιώργου Κιμούλη, όπου φοιτούσε, ότι επρόκειτο για ένα δύσκολο στοίχημα που ενέπλεκε την επιβίωση και το όνειρο. Η προσπάθεια ισορροπίας σε αυτή διελκυστίνδα αποτελεί βήμα προόδου για τη νεαρή ηθοποιό με σύμμαχο την επιμονή, αλλά και τις εμμονές της, όπως λέει: «Μπορώ να γίνω στη ζωή μου θηλυκός Αργκάν!». Η αναφορά στον ήρωα του Μολιέρου δεν είναι τυχαία, αφού περιοδεύει με την παράσταση «Ο κατά φαντασίαν ασθενής» σε σκηνοθεσία Πέτρου Φιλιππίδη στην οποία υποδύεται την Τουανέτ, την υπηρέτρια του υποχόνδριου Αργκάν. Πρόκειται για έναν αρρωστοφοβικό εξαρτημένο από τους γιατρούς και τα φάρμακα τύπο, που αδυνατεί να ακολουθήσει τις υποδείξεις των γιατρών και εκείνοι τον εκμεταλλεύονται. Θέλει να παντρέψει την κόρη του, Ανζελίκ, με έναν γιατρό προκειμένου να έχει δωρεάν ιατρική φροντίδα, αλλά εκείνη αρνείται. Η δαιμόνια υπηρέτρια Τουανέρτ, σε συνεργασία με τον αδελφό του προσπαθεί να τον θεραπεύσει από τις μόνιμες φαντασιοπληξίες του, καταστρώνοντας ένα σχέδιο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ