«Ποιος έχει το 32; Το νούμερο 32; 32…; Να περάσει το 33» φωνάζει με τόνο μεταξύ εκνευρισμού και παραίτησης η υπάλληλος που κάθεται στο Γραφείο 8 του πρώτου ορόφου της ΔΕΗ Παγκρατίου, εκεί όπου εξυπηρετούνται οι πολίτες που θέλουν να προχωρήσουν σε ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών αλλά και αλλαγή ονόματος στο «ρολόι». Απέναντί της, περίπου 40 άτομα περιμένουν σχεδόν μαρτυρικά τη σειρά τους. Αλλοι όρθιοι, άλλοι καθιστοί στην – ευτυχώς – κλιματιζόμενη αίθουσα, ξανακοιτάζουν τα χαρτιά τους για πολλοστή φορά ώστε να μην αναγκαστούν να επιστρέψουν σε κάποια άλλη δημόσια υπηρεσία, γεγονός που συνεπάγεται επιμήκυνση της αναμονής κατά τουλάχιστον μία ημέρα, ήτοι ένα μεροκάματο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ