Αρχισε ξανά η συζήτηση για το «μορφωτικό επίπεδο των μαθητών». Αφορμή αυτήν τη φορά, όχι οι βάσεις εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, αλλά η έκθεση της Αρχής Διασφάλισης Ποιότητας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση που προσπάθησε να καταγράψει τον κίνδυνο λειτουργικού αναλφαβητισμού. Βέβαια, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που αμφισβήτησαν εάν η σχολική βαθμολογία μπορεί να θεωρηθεί «διαγνωστική μέθοδος», ενώ αρκετοί υποστήριξαν ότι δεν μπορούμε να θεωρήσουμε ενδεικτικές τις επιδόσεις στη Β’ Λυκείου, καθώς στη συγκεκριμένη τάξη οι μαθητές έχουν συχνά πολύ χαμηλές βαθμολογίες στα μαθήματα που δεν ανήκουν στη δική τους κατεύθυνση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ