Στις αρχές του 20ου αιώνα, και συγκεκριμένα το 1903, η Μαρί Αντερσον δημιούργησε τον πρώτο υαλοκαθαριστήρα. Ουσιαστικά, από τότε έως και σήμερα δεν έχει αλλάξει τίποτα – εκτός από τις τεχνολογικές εξελίξεις, όπως να λειτουργούν αυτόματα κ.ά. Η πρώτη κατασκευή βασιζόταν σε ένα μακρόστενο λάστιχο, που στηριζόταν σε έναν βραχιόνα και καθάρισε σε ημικύκλια κίνηση το παρμπρίζ του αυτοκινήτου. Ετσι, και σήμερα, και στο πιο προηγμένο αυτοκίνητο, ο τρόπος λειτουργίας των υαλοκαθαριστήρων είναι περίπου ο ίδιος με αυτόν που ανακαλύφθηκε πριν από τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Σήμερα, η Tesla, θέλοντας να πρωτοτυπήσει για ακόμη μια φορά, κατέθεσε μια πατέντα, που όπως φαίνεται και στην πρώτη φωτογραφία, ο νέος υαλοκαθαριστήρας θα κινείται κάθετα και από την μια άκρη έως την άλλη του παρμπρίζ, με απώτερο στόχο να καθαρίζει χωρίς να αφήνει τα κενά που αφήνουν οι σημερινοί καθαριστήρες κατά την ημικύκλια κίνησή τους. Το μόνο που απομένει είναι να δούμε σε ποια μοντέλα θα λανσάρει τον πρωτοποριακό υαλοκαθαριστήρα η αμερικάνικη φίρμα, όντως ευρηματικός και σίγουρα πιο αποτελεσματικός.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ