Από την περασμένη Πέμπτη, μία από τις πρώτες ταινίες που παίχθηκαν στο 72ο Φεστιβάλ Βενετίας και συζητήθηκαν αρκετά, το «Ad Astra» του Τζέιμς Γκρέι, ένα εσωτερικό ψυχολογικό δράμα ενδεδυμένο με τη στολή της περιπέτειας επιστημονικής φαντασίας και με πρωταγωνιστές τον Μπραντ Πιτ και τον Τόμι Λι Τζόουνς (αστροναύτες, γιος και πατέρας αντιστοίχως), άνοιξε στις αίθουσες της χώρας σε διανομή Odeon. Συνεπώς, η διανομή της ταινίας στη χώρα μας μάς δίνει την ευκαιρία για μια σύντομη ανασκόπηση του ιδίου του Φεστιβάλ Βενετίας, με γνώμονα τις αγορές που είτε είχαν ήδη γίνει, πριν από την έναρξή του, ή έγιναν κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ, μετά την παρουσίαση των ταινιών. Αρκετές ταινίες βρίσκονται ακόμα υπό διαπραγμάτευση και ίσως αγοραστούν μελλοντικά. Ανάμεσά τους το τσεχικό «Βαμμένο πουλί» του Βάκλαβ Μαρχούλ και το «Περιμένοντας τους Βαρβάρους» του Πορτογάλου Τσίρο Γκουέρα. Και τα δύο, μεταφορές μεγάλων μυθιστορημάτων του 20ού αιώνα, με τις υπογραφές αντιστοίχως των Γέρζι Κοζίνσκι και Τζ. Μ. Γκέτζε (κυκλοφορούν από τις εκδόσεις Μεταίχμιο). Χωρίς αγοραστή, προς το παρόν τουλάχιστον, έμεινε και η τελευταία ταινία του καναδού auteur Ατόμ Εγκογιάν «Guest of honor», που όμως πέρασε και δεν άγγιξε.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ