Τη βλέπουμε, αποσπασματικά, στις παλιές, ασπρόμαυρες ταινίες. Αλλωστε στον ελληνικό κινηματογράφο έχει καταγραφεί και από την – στα όρια του καλτ – ταινία «Το Ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη» με πρωταγωνιστή τον Αλκη Γιαννακά (τον «Μπραντ Πιτ» των ελληνικών ’60s). Αναφέρομαι στη Φωκίωνος Νέγρη που εκείνα τα χρόνια αποκαλούσαν και «Via Veneto της Αθήνας». Εναν δρόμο που πρωτοχαράχθηκε το 1930 πάνω σε ένα ρέμα, πήρε το όνομά του από τον πρώτο πρόεδρο της Ακαδημίας Αθηνών και, μεταπολεμικά, ιδιαίτερα μάλιστα στη δεκαετία του 1960, ήταν το στέκι της μεγαλοαστικής αθηναϊκής κοινωνίας. Λιγότερο ίσως ελιτίστικο από το «πλουτοκρατικό» Κολωνάκι, που προσέλκυε ωστόσο εξίσου τους διανοούμενους και μάλλον περισσότερο τους ηθοποιούς, σκηνοθέτες και σεναριογράφους του, σε έκρηξη τότε, ελληνικού κινηματογράφου. Αλλά και τους τραγουδιστές της ελληνικής σόου μπιζ – που εκείνη την εποχή ακόμη μπουσουλούσε – όπως και τους πρώτους σταρ των εγχώριων γηπέδων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ