Το πρώτο είναι CITIGOe iv, που αναμένεται να δούμε στη χώρα μας το 2020. Το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο κινείται αμιγώς από ηλεκτροκινητήρα που στη συγκεκριμένη περίπτωση αποδίδει 82 ίππους. Υστερα από μια πλήρη φόρτιση η αυτονομία του αγγίζει τα 265 χιλιόμετρα. Σε επιτάχυνση τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 12,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του αγγίζει τα 130 χλμ./ώρα. Η φόρτισή του διαρκεί από 4 ώρες – με ταχυφορτιστή – έως και 5,5 ώρες με οικιακή παροχή. Στην ελληνική αγορά αναμένονται και οι ηλεκτρικές εκδόσεις της smart ΕQ. Το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 56 ίππους, ενώ οι νέες μπαταρίες προσφέρουν αυτονομία 140 έως 159 χιλιόμετρα. Μέσω ταχυφορτιστή, οι μπαταρίες φορτίζονται σε 40 λεπτά και για το 80% της χωρητικότητάς τους. Και σε αυτό το μοντέλο η τελική αγγίζει τα 130 χλμ./ώρα. Σε ηλεκτρική έκδοση θα προσφέρεται και το e-Up! Σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, το ηλεκτρικό Up, χάρη στις μεγαλύτερες σε αποθήκευση ενέργειας μπαταρίες του, θα μπορεί να πραγματοποιεί έπειτα από μια πλήρη φόρτισή του 260 χιλιόμετρα. Στην ίδια λογική εξηλεκτρισμού ανήκει και το Seat Mii Electric, ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά της ισπανικής φίρμας (και με τις ευλογίες της μαμάς VW). Θα προσφέρεται με ηλεκτροκινητήρα 83 ίππων, ενώ η αυτονομία των 260 χιλιομέτρων εξασφαλίζει άφθονες αστικές μετακινήσεις για αρκετές ημέρες. Τα πρώτα μοντέλα θα τα δούμε στην Ελλάδα το 2020 – το πρώτο εξάμηνο της επόμενης χρονιάς. Και το ηλεκτρικό Corsa-e αναμένεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά. Οι νέες μπαταρίες 50 kWh εξασφαλίζουν αυτονομία 330 χιλιομέτρων, ύστερα από μια πλήρη φόρτιση που διαρκεί περίπου 5-6 ώρες. Ο ταχυφορτιστής εξασφαλίζει τη φόρτιση του 80% των μπαταριών μέσα σε 30 λεπτά. Και τα πέντε μοντέλα θα κοστίζουν από 20 έως και 27 χιλιάδες ευρώ, ανάλογα με την έκδοση που θα επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής. Kαι τα πέντε μοντέλα φέρουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε συστήματα συνδεσιμότητας, δυνατότητες παρακολούθησης της φόρτισης από smartphone κ.ά. Σαφώς, αυτά αποτελούν τα πιο μικρά ηλεκτρικά οχήματα που θα «προσεδαφιστούν» στη χώρα μας την επόμενη χρονιά, μιας και αναμένονται πολύ περισσότερα ηλεκτρικά σε άλλες κατηγορίες, όπως στα μικρά SUV κ.ά.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ