Η Porsche αποκτά – και αυτή με τη σειρά της – την πρώτη ηλεκτροκίνητη πρότασή της, που περισσότερο παραπέμπει σε πύραυλο εδάφους. Η εμφάνιση και η εργονομία της νέας Taycan – απόλυτα τετραθέσιο – θυμίζει μια μετεξέλιξη της ακριβοθώρητης Panamera. Οι αριθμοί μαρτυρούν τις ασυναγώνιστες επιδόσεις της: Η ισχύς αγγίζει στη βασική έκδοση του 600+ ίππους, η αυτονομία – έπειτα από μια πλήρη φόρτιση – τα 400 χιλιόμετρα και τα 0-100χλμ./ώρα έρχονται σε 3”. Κάτι παραπάνω από τις επιδόσεις ενός μονοθεσίου της Formula3. Το γερμανικό μοντέλο παρουσιάστηκε επισήμως στο σαλόνι αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη, δίπλα σε άλλα ηλεκτρικά, σπορ μοντέλα, που θέλουν να μοντράρουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στις βιτρίνες των αντιπροσωπειών. Ειδικότερα, οι μελλοντικοί υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από δύο εκδόσεις. Τη βασική, την Taycan Turbo που αγγίζει τους 680 ίππους αλλά και την κορυφαία, την Turbo S, που η ισχύς της αγγίζει τους 761 ίππους με τη λειτουργία Launch Control. Και επειδή, στα συγκεκριμένα μοντέλα, τα νούμερα έχουν τον πρώτο λόγο, η Taycan Turbo S επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, ενώ η Taycan Turbo σε 3,2 δευτερόλεπτα. Η Turbo S μπορεί, ύστερα από μια πλήρη φόρτιση, να καλύψει διαδρομές για 412 χιλιόμετρα ενώ η Turbo φτάνει τα 450 χιλιόμετρα. Και τα δύο μοντέλα έχουν ρυθμισμένη την τελική τους ταχύτητα – με ηλεκτρονικό κόφτη – που σταματάει στα 260 χλμ./ώρα. Στον τομέα της φόρτισης, οι μπαταρίες του μπορούν μέσα σε πέντε λεπτά να εξασφαλίζουν αυτονομία 100 χιλιομέτρων, ενώ το 80% της φόρτισης μπορεί να επιτευχθεί σε λιγότερο από μισή ώρα. Και οι δύο εκδόσεις είναι τετρακίνητες, χάρη στην παρουσία δύο ηλεκτροκινητήρων, που είναι τοποθετημένοι σε κάθε άξονα. Επίσης, είναι το πρώτο μοντέλο όπου το ηλεκτρικό κύκλωμα είναι 800 βολτ και όχι 400, όπως συμβαίνει στα περισσότερα ηλεκτρικά μοντέλα. Σε εξοπλισμό, το νέο μοντέλο θα φέρει έναν μακροσκελή κατάλογο σε συστήματα ψυχαγωγίας, συνδεσιμότητα, άνεσης και ασφάλειας με πολλαπλά συστήματα υποβοήθησης. Επίσης, είναι το πρώτο μοντέλο, στο οποίο η Porsche αποτάσσει τη χρήση δέρματος στο εσωτερικό του αυτοκινήτου της. Πάντως, η νέα Taycan δεν θα αργήσει να κυκλοφορήσει, με τα πρώτα μοντέλα να ξεκινούν την εμπορική τους καριέρα από την αμερικανική αγορά σε λίγους μήνες ξεκινάνε οι παραδόσεις και στην Ευρώπη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ