Ο εγχώριος κοινωνικός σχηματισμός και τα διάφορα επίπεδα των εξουσιών και των λειτουργιών του δεν παύουν ποτέ να εκπλήσσουν με τις αντιφάσεις τους και με τις επιβιώσεις και την αναπαραγωγή συχνά παραδοσιοκρατικών και προνεωτερικών στερεοτύπων και αντιλήψεων που προσλαμβάνουν ακόμα και θεσμική κανονιστική υπόσταση. Η πρόσφατη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας για το ζήτημα της διδασκαλίας των Θρησκευτικών στα σχολεία και τα σχετικά προγράμματα είναι ένα παράδειγμα δικαιοδοτικής αναπαραγωγής και θέσμισης τέτοιων αντιλήψεων.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ