Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις ντίζελ αυτοκινήτων συνεχώς συρρικνώνονται, σε αντίθεση με τα μοντέλα βενζίνης και τα ηλεκτρικά, που δείχνουν να αυξάνουν συνεχώς το μερίδιό τους. Συγκεκριμένα, και σύμφωνα με τα στοιχεία της JATO, τον Αύγουστο, στην Ευρώπη των 27, οι συνολικές πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων από όλες τις κατηγορίες σημείωσαν κάμψη 8,7% σε σχέση με τον Αύγουστο του 2018. Σε αριθμούς, τον Αύγουστο του 2019 στην Ευρώπη κυκλοφόρησαν μόλις 1.070.276 οχήματα, ήτοι 102.000 λιγότερα σε σχέση με τον Αύγουστο το 2018. Τη μεγαλύτερη «χασούρα» σημείωσαν τα μοντέλα με κινητήρες πετρελαίου, όπου σημειώθηκε μείωση 23% σε σχέση με τον Αύγουστο του 2018. Αντιθέτως, τα μοντέλα βενζίνης δείχνουν να κρατάνε γερά την πρωτοκαθεδρία τους. Ετσι, το 61% των ευρωπαίων αγοραστών επιλέγει ένα μοντέλο βενζίνης, το 30% στρέφεται στα ντίζελ μοντέλα, ενώ πλέον η αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων κατέχει το 7,8%. Σε απόλυτα νούμερα, 83.400 αγοραστές προτίμησαν να αγοράσουν για πρώτη φορά – οι περισσότεροι – ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο (ανάμεσά τους και τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα)! Στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στράφηκαν 23.200 αγοραστές. Πρώτο σε πωλήσεις είναι το Tesla Model 3, δεύτερο το Renault Zoe και τρίτο το BMW i3. Και στην Ελλάδα οι πωλήσεις των βενζινοκίνητων επιβατικών αυτοκινήτων συνεχίζουν τους τελευταίους 22 μήνες να αποτελούν σταθερά την πρώτη επιλογή στις προτιμήσεις των καταναλωτών έναντι των πετρελαιοκίνητων. Τον περασμένο μήνα, το 53,6% των καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων που πωλήθηκαν ήταν βενζινοκίνητα. Από τα 9.594 καινούργια ΙΧ που πουλήθηκαν τον Αύγουστο, τα 5.142 ήταν βενζινοκίνητα (53,6%), τα 3.534 πετρελαιοκίνητα (37,6%), τα 504 υβριδικά (5,3%), 103 φυσικού αερίου (1,1%), 29 διπλού καυσίμου (0,3%) και 21 ηλεκτρικά (0,1%).