Από τις αρχές του 2017 περισσότερες από 20 αμερικανικές αλυσίδες λιανικών πωλήσεων έχουν αναζητήσει προστασία από τους πιστωτές τους στις διατάξεις νόμου περί χρεοκοπίας. Τελευταίο θύμα, τις προηγούμενες ημέρες, η αλυσίδα ρούχων Forever 21. Η χρεοκοπία της φέρνει στο προσκήνιο τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν ολοένα και περισσότερες παραδοσιακές εταιρείες πώλησης αγαθών, από ρούχα και παπούτσια μέχρι ηλεκτρονικά και οικιακές συσκευές, καθώς οι συνήθειες των καταναλωτών αλλάζουν ραγδαία. Προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους όχι πια σε φυσικά καταστήματα αλλά διαδικτυακά μέσω της Amazon και άλλων κολοσσών με έντονη διαδικτυακή παρουσία όπως η Zara και η H&M. Το φαινόμενο αυτό είναι ήδη έντονο στις ΗΠΑ, αλλά τίποτε δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να κάνει μαζικά την εμφάνισή του και στην Ευρώπη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ