Με τον σκηνοθέτη θεάτρου Νίκο Διαμαντή μπορείς να μιλήσεις για αστυνομική λογοτεχνία – που λατρεύει -, για τον βαθύ Πειραιά όπου μεγάλωσε, για τα κείμενα και πώς τα προσεγγίζει στις παραστάσεις του, για μπάλα ή για τη σημερινή συνθήκη των σύγχρονων ανθρώπινων σχέσεων. Καλλιτεχνικός διευθυντής στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά τα τελευταία πέντε χρόνια, ψυχή του θεάτρου Σημείο – πίσω από το Πάντειο -, που ίδρυσε με την ηθοποιό Ιωάννα Μακρή το μακρινό 1985, δάσκαλος στο πανεπιστήμιο, με σπουδές Φυσικής και Μαθηματικών, ο Νίκος Διαμαντής ισορροπεί μεταξύ δημιουργίας και διαχείρισης, ενώ πιστώνεται θετικά το άνοιγμα του Δημοτικού στον Πειραιά και στις γειτονιές του, αλλά και την εν εξελίξει διαμόρφωση του εν λόγω ιστορικού χώρου σε καλλιτεχνικό πόλο για όλη την Αθήνα. Πειραιώτης του ανοιχτού χώρου αλλά και διανοούμενος του μόχθου πάνω στα κείμενα, ο Διαμαντής μάς περιγράφει την εμπειρία από την υψηλή διοικητική θέση του, τα όνειρά του, τις παραστάσεις του, τα σχέδιά του αλλά και τα πρώτα του βήματα. Ο καφές στο Φίλιον μαζί του μπορούσε να μην τελειώσει, αν και μαθημένος στη διαχείριση ανθρώπων, ξέρει πού να βάλει τελεία και πώς να υποσχεθεί και πιο αναλυτική συζήτηση πάνω στα πεδία και τις ιεραρχήσεις του.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ