Οι δοκιμές στις οποίες υπόκεινται τα μοντέλα πριν τα οδηγήσουν οι καταναλωτές στους δρόμους ήταν και είναι άκρως εξαντλητικές. Τα περισσότερα αυτοκίνητα προπαραγωγής δοκιμάζονται σε ακραίες καιρικές συνθήκες, όπως σε συνθήκες ερήμου με υψηλές θερμοκρασίες ή σε συνθήκες πολικού ψύχους. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με την Audi, καθώς η γερμανική φίρμα περνάει από εξαντλητικές δοκιμές τα μοντέλα της με απώτερο στόχο να δοκιμαστεί τόσο η ποιότητα των καινούργιων αυτοκινήτων της, όσο και η αντοχή των μηχανικών μερών. Είναι χαρακτηριστικό, όπως αναφέρει η γερμανική φίρμα, ότι ένα μοντέλο της δοκιμάζεται τόσο πολλές φορές που πριν ακόμη πάρει έγκριση για τη γραμμή παραγωγής αυτό έχει βιώσει 19 χρόνια «ζωής» σε μόλις δώδεκα εβδομάδες! Ουσιαστικά, το πρωτότυπο μοντέλο καλύπτει απόσταση μεγαλύτερη από την περιφέρεια της Γης. Ανάμεσα στις συνθήκες που επικρατούν κατά τη διάρκεια των δοκιμών είναι το πολικό ψύχος, η τροπική ζέστη, η υγρασία, η σκόνη και άλλες συνθήκες που καταπονούν στον μέγιστο βαθμό τα σημεία τα οποία πιθανόν να παρουσιάσουν κάποιο τεχνικό πρόβλημα ή να προκαλέσουν ατέλεια στην ποιότητα κατασκευής του μοντέλου. Σε πολλές περιπτώσεις ένα νέο μοντέλο της γερμανικής φίρμας μπορεί να δοκιμαστεί στους -30 βαθμούς Κελσίου, όπου τα περισσότερα υλικά καταψύχονται, ή στους +50 βαθμούς Κελσίου, αλλά και μα εκτεθεί σε υγρασία ακόμη και στο 100% έως και σε εξαιρετικά ισχυρές ακτίνες φωτός. Επίσης, τα περισσότερα μοντέλα οδηγούνται – εκτός από την άσφαλτο – σε συνθήκες βροχής, λάσπης και με πολλές, πολλές λακκούβες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ