Εν μέσω συμπλήρωσης 100 ημερών διακυβερνησης της ΝΔ του Κυριάκου Μητσοτάκη, της βαρουφάκειας κινηματογραφικής εκδοχής των γεγονότων του 2015 διά χειρός Γαβρά και δειλών αυτοστοχαστικών αναρωτήσεων περί κυβερνητικής ετοιμότητας το 2015, ο ΣΥΡΙΖΑ εγκαινίασε εδώ και λίγες ημέρες την καμπάνια προσέλκυσης νέων μελών στο κόμμα. Ο διακηρυγμένος στόχος να κλείσει μαθηματικά η ψαλίδα μεταξύ μελών και ψηφοφόρων είχε δύο δρόμους επίτευξης: είτε με την πανηγυρική εκλογή από τη βάση του αδιαφιλονίκητου ηγέτη Αλέξη Τσίπρα είτε διά της απευκταίας κατά Σκουρλέτη μεθόδου των followers. Η πρώτη λύση εγκαταλείφθηκε γιατί θα δημιουργούσε ανεπιθύμητα συγκριτικά δεδομένα με την αντίστοιχη προσέλευση στις διαδικασίες της ΝΔ ή και του ΚΙΝΑΛ ακόμα, πέραν του ανυπέρβλητου συνδρόμου της οργανωτικής παράδοσης με την ιεροτελεστία του δημοκρατικού συγκεντρωτισμού. Και έτσι επιλέχθηκε η δεύτερη, εντελώς ανώδυνη λύση, ως επιχείρηση αισθητικής και τεχνολογικής γοητείας. Δηλαδή οι διαδικτυακοί followers.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ