«Ο πολιτισμός του χρυσόψαρου» («La civilisation du poisson rouge», εκδ. Grasset). Γι’ αυτό το βιβλίο το όνομα του Μπρουνό Πατινό ακούγεται ολοένα και περισσότερο τους τελευταίους μήνες. Ενα βιβλίο που έκανε ακόμα πιο γνωστό έναν άνθρωπο με ήδη πλούσιο βιογραφικό: είναι διευθυντής του γνωστού γαλλογερμανικού καναλιού ARTE, υπήρξε διευθυντής της δημόσιας γαλλικής τηλεόρασης και αυτός που έστησε τον ιστότοπο της εφημερίδας «Le Monde». Στον «Πολιτισμό του χρυσόψαρου» περιγράφει τη σύγχρονη κοινωνία που έχει μπερδευτεί στα δίχτυα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Στο κέντρο της έρευνας και ανάλυσής του είναι οι συνεχείς αποκαλύψεις που αποδεικνύουν επιστημονικά ότι κάποια επιχειρηματικά μοντέλα, όπως των εταιρειών που περιγράφονται με τα αρχικά GAFA -Google, Apple, Facebook και Amazon -, είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να ελέγχουν και να κατευθύνουν τη συμπεριφορά των χρηστών τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ