Εγκλωβισμένα στον παράλογο κόσμο του Brexit βρίσκονται τα μουσεία στη Βρετανία, αλλά και πολλά ευρωπαϊκά, καθώς ο εκθεσιακός τους προγραμματισμός τίθεται σε κίνδυνο κάθε φορά που οι ημερομηνίες εξόδου της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ενωση αλλάζουν. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου (φωτογραφία), η οποία, υπακούοντας στην παραίνεση των Αρχών, φρόντισε να εγκαινιάσει τη μεγάλη έκθεση με τα πορτρέτα του Πολ Γκογκέν στις 7 Οκτωβρίου, αρκετά νωρίτερα από τις 31 Οκτωβρίου, οπότε είχε οριστεί το Βrexit. Η μετάθεση της ημερομηνίας όμως για τις 31 Ιανουαρίου προκαλεί πονοκέφαλο στους υπευθύνους, οι οποίοι θα πρέπει να βρουν τρόπο να επιστρέψουν τα έργα που έχουν δανειστεί πάνω ακριβώς στις ημέρες που το τοπίο θα είναι ασαφές και η κίνηση σε χώρους όπου πραγματοποιείται τελωνειακός έλεγχος ιδιαιτέρως αυξημένη, καθώς το πέρας της έκθεσης έχει οριστεί για τις 26 Ιανουαρίου. Επιπλέον, στον αέρα φοβούνται πως θα βρεθούν μουσεία και φορείς που προγραμμάτιζαν εκθέσεις στην καρδιά του χειμώνα. Αυτή τη στιγμή επί παραδείγματι ουδείς μπορεί να εξασφαλίσει ότι τα έργα που απαιτούνται από μεγάλα ευρωπαϊκά μουσεία θα φτάσουν στο Λονδίνο για την έκθεση του μεγάλου Ολλανδού Νίκολας Μάες που εγκαινιάζεται στις 22 Φεβρουαρίου, ενώ έντονη ανησυχία προκαλείται για την αύξηση του κόστους των εκθέσεων.