Αυτό είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της Mazda που, μάλιστα, κρατάει και κάτι ιδιαίτερα χαρακτηριστικό από το παρελθόν. Είναι οι πόρτες ανάποδης φοράς, όπως και στο RX-8, που προς το παρόν δεν γνωρίζουμε αν θα παραμείνουν και στο μοντέλο παραγωγής. Το νέο MX-30 θα καταταχθεί στη μελλοντική γενιά των μικρομεσαίων, ηλεκτροκίνητων crossover. Πατάει στην πλατφόρμα e-SKYACTIV που προορίζεται για τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Η σπορ εμφάνισή του με τις κουπέ γραμμές – που διαφαίνονται και από το πλάι – αποτελούν το πρώτο εντυπωσιακό στοιχείο του νέου μοντέλου, που όντως αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά από το 2020. Το ΜΧ-30 έχει μήκος 4,3 μέτρα, ενώ στο εσωτερικό του θα μπορεί να φιλοξενεί έως και πέντε επιβάτες. Ομως, το στοιχείο που θα υπολογιστεί περισσότερο από τον ανταγωνισμό κρύβεται κάτω από το καπό, με τον νέο ηλεκτροκινητήρα που αντλεί ισχύ από μια μπαταρία 35,5 kWh. Το νέο μοτέρ, σε συνδυασμό με την μπαταρία του, προσφέρει ύστερα από μια πλήρη φόρτιση αυτονομία 200 χιλιομέτρων. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Θα φέρει πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης, όπως το σύστημα για το αυτόματο φρενάρισμα, που η ιαπωνική φίρμα το ονομάζει Smart Brake Support, το σύστημα Turn-Across Traffic για την ανίχνευση διερχόμενης κυκλοφορίας και επικείμενης σύγκρουσης, το επίσης χρήσιμο σύστημα για την ανίχνευση τυφλού σημείου, το Blind Spot Assist, και το Road Keep Assist που ανιχνεύει το πλάτος του οδοστρώματος.