Το 1971 η παράσταση παιδικού θεάτρου «Balle, Malle, Hupe und Artur» στο θέατρο Grips θεωρήθηκε πρωτοποριακή για τον τρόπο με τον οποίο έθιγε ζητήματα που αφορούσαν τις ελευθερίες και τη ζωή των νέων στη Γερμανία. Το έργο ανέβηκε το περασμένο καλοκαίρι στο ιστορικό θέατρο με τον τίτλο «Το κενό στον φράχτη» και σκηνοθέτη τον ιδρυτή της ομάδας νεανικού θεάτρου «Συντεχνία του Γέλιου», Βασίλι Κουκαλάνι, και βερολινέζους ηθοποιούς. Η παράσταση επαναλαμβάνεται σήμερα στο θέατρο «Κνωσσός» της Αθήνας, στα 50 χρόνια από την ίδρυση του Grips. Μια παρέα παιδιών που διεκδικεί τον χώρο της στην πόλη δείχνει το συλλογικό ξεπέρασμα του φόβου, την αχαλίνωτη ρήξη με τις συμβάσεις και τα στερεότυπα των μεγάλων, και το μεγάλο άλμα στην αντεπίθεση με χιούμορ. Μιλήσαμε με τον καλλιτεχνικό διευθυντή του Grips, Φίλιπ Χάρπεν, ο οποίος είναι προσκεκλημένος στην Αθήνα μαζί με τον ιδρυτή του θεάτρου και τέως διευθυντή Φόλκερ Λούντβιχ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ