Σε αριθμούς, το νέο μοντέλο από το 2013, που πρωτολανσαρίστηκε, έχει πετύχει να είναι το πιο καλοπουλημένο μοντέλο στην κατηγορία των μικρών SUV (Β-SUV) στην Ευρώπη, με πωλήσεις άνω των 1,5 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, ενώ μόνο το 2018 η γαλλική εταιρεία παρέδωσε πάνω από 310.000 αυτοκίνητα. Σε επίπεδο εμφάνισης, το νέο μοντέλο αποτελεί φυσική εξέλιξη της προηγούμενης γενιάς, με πολλά στοιχεία να προέρχονται από το νέο Clio. Το εμπρός τμήμα του δείχνει πιο δυναμικό και ογκώδες, ενώ η εμφάνισή του παραπέμπει σε πιο μεγάλο SUV, παρόλο που σε διαστάσεις είναι στα ίδια περίπου δεδομένα με το προηγούμενο.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ