Πριν από λίγο καιρό, ο Κυριάκος Μητσοτάκης περιέγραψε τους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας ως «την καλύτερη στιγμή της σύγχρονης ιστορίας» της χώρας. Γι’ αυτό, όταν επέλεξε να οριοθετήσει το 2021 ως ευκαιρία η Ελλάδα να επανασυστηθεί στο εξωτερικό, επέλεξε μια δοκιμασμένη συνταγή που θυμίζει έντονα 2004. Το «rebranding» είναι ο στόχος και η «Ελλάδα 2021» είναι το μέσο. Με τη σημερινή πρεμιέρα στην αίθουσα της Γερουσίας ξεκινούν και επισήμως οι εργασίες της, υπό τη Γιάννα Αγγελοπούλου. Η πρόεδρος της Επιτροπής, η οποία συνέδεσε το όνομά της με τους Ολυμπιακούς Αγώνες, μαζί με τα μέλη που ανακοινώνονται σήμερα, θα αναλάβουν την προώθηση της χώρας εκτός συνόρων, αλλά παράλληλα τη δημιουργία ενός νέου αφηγήματος στο εσωτερικό.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ