Mε βαριά ιστορία και καριέρα από το 1990, η τέταρτη γενιά του Clio (με 15 εκατομμύρια πωλήσεις) κάνει τα πρώτα της εμπορικά «βήματα» σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, όπως και στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, η επιτυχημένη πορεία των προγόνων της αποτέλεσε τον οδηγό της νέας γενιάς, έχοντας να προτάξει την τεχνολογική του αναβάθμιση, την πληρέστατη γκάμα μοτέρ, τους μεγαλύτερους χώρους και τα πολλαπλά συστήματα ασφάλειας. Το νέο μοντέλο, με μήκος στα 4,04 μέτρα, έχει χώρους για πέντε επιβάτες, διαθέτει πλήρη τεχνολογική υποστήριξη σε συστήματα συνδεσιμότητας, είναι πλήρως διασυνδεδεμένο, με την αυτόνομη οδήγηση και την υβριδική του τεχνολογία να είναι σε περίοπτη θέση για το μικρό της γαλλικής φίρμας. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μια οθόνη αφής 9,3 ιντσών του συστήματος multimedia, ψηφιακό πίνακα οργάνων κ.ά. Το νέο Clio μπορεί να επιλεχθεί ανάμεσα από μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, απόδοσης από 65 έως 130 ίππους, ενώ στο εγγύς μέλλον θα δούμε και την αρκετά ενδιαφέρουσα υβριδική έκδοση (ονομάζεται E-Tech, και θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από τα μέσα του 2020). Ειδικότερα, η βασική έκδοση αφορά τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα ενός λίτρου, απόδοσης 75 ίππων, που συνδυάζεται με πεντάρι χειροκίνητο κιβώτιο.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ