«Rebranding». Ο συγκεκριμένος όρος έχει γίνει το «μότο» της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη σε όλους τους τομείς. Στόχος να αποδείξει τη διάθεση για αλλαγή της τοποθέτησης της χώρας και εκμετάλλευσης των ευκαιριών που της δίνονται, τόσο μετά την κρίση όσο και απέναντι στη διακυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ. Στο πλαίσιο του rebranding κινείται και το υπουργείο Εξωτερικών, με τον επικεφαλής της ελληνικής διπλωματίας Νίκο Δένδια να υπογραμμίζει τακτικά ως στόχο τον εκσυγχρονισμό της εξωτερικής πολιτικής, την προσαρμογή της στη σύγχρονη πραγματικότητα, για να αντιμετωπίσει τις σύγχρονες προκλήσεις, παράλληλα με την αναζήτηση επενδύσεων, επανατοποθέτηση της χώρας και αξιοποίηση της καίριας θέσης της στον χάρτη, σε μια περιοχή που βρίσκεται στο επίκεντρο των εξελίξεων. Η Αθήνα διεκδικεί ρόλο παράγοντα σταθερότητας στην Ανατολική Μεσόγειο και στα Βαλκάνια, θέλοντας να εξελιχθεί στον κύριο εκφραστή των συμφερόντων της ΕΕ και του ΝΑΤΟ. Στα φιλόδοξα σχέδια αναζητείται τρόπος ακόμα και να εξισορροπήσει η Ελλάδα ακόμα και τον ρόλο που διαδραματίζει η Τουρκία στην περιοχή για τη Δύση, η οποία επί του παρόντος δείχνει να επιλέγει έναν άλλο δρόμο. Τελευταία ωστόσο η Αθήνα ρίχνει «κλεφτές ματιές» πέρα από τη Δύση, στη Μόσχα και στο Πεκίνο, χωρίς ωστόσο να έχει μεγάλα περιθώρια ελιγμών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ