Η μαζική αποτυχία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις είναι ένας έμμεσος τρόπος αξιολόγησης του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Η μεγάλη έκταση αποστήθισης κειμένων αλλά και η δυσκολία κατανόησης μαθηματικών εννοιών αποτελούν προβλήματα που αρχίζουν από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η δευτεροβάθμια εκπαίδευση αλλά και τα φροντιστήρια είναι κυρίως προσανατολισμένα προς την προετοιμασία για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις με στόχο τη γρήγορη απομνημόνευση πληροφοριών μέχρι τις εισαγωγικές εξετάσεις. Κανένας δεν νοιάζεται για το αν έχει αφομοιωθεί κάτι από αυτές τις πληροφορίες.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ