Αντί να στήνει εκθέσεις σε μουσεία και αίθουσες τέχνης, τις δημιουργεί μέσα στο μυαλό των θεατών του αφού τους υπνωτίσει. Αντί να φοιτήσει σε σχολή καλών τεχνών, επέλεξε να σπουδάσει Κοινωνικές Επιστήμες, Πολιτική και Οικονομική Ιστορία, αν και είχε εξαρχής αποφασίσει ότι θα γίνει καλλιτέχνης. Συμμαθητής του βρετανού πρωθυπουργού Μπόρις Τζόνσον στο Λύκειο, απορεί με το πώς ο συνομήλικός του που απήγγελλε στα νιάτα του ολόκληρες τραγωδίες στα αρχαία ελληνικά ισοπεδώθηκε για τις ανάγκες της πολιτικής καριέρας. Θεωρεί ανοησία το Brexit και ντρέπεται ως κατά το ήμισυ Βρετανός που είδε ένα μεγάλο ποσοστό των Γλυπτών του Παρθενώνα να απουσιάζει από το Μουσείο Ακρόπολης. Και επί τη ευκαιρία της πρώτης παρουσίασης των έργων του επί ελληνικού εδάφους ο Μάρκος Λάτσιενς εξηγεί πώς ύπνωσε 20 έλληνες εθελοντές και τους καθοδήγησε να δουν με άλλα μάτια – εκείνα του υποσυνειδήτου – το κτίριο του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών. Εκεί όπου παρουσιάζεται το έργο του «Sentimeter: The Dwelling of Emotion States» στο πλαίσιο της έκθεσης «Gone today, here tomorrow» που επιμελείται η Εύα Βασλαματζή και εντάσσεται στις δράσεις του Κέντρου για τις Εικαστικές Τέχνες AnnexM που διευθύνει η Αννα Καφέτση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ