Την καταλληλότερη στιγμή περίμενε ο Μπερνάρ Αρνό για να κάνει τη στρατηγική κίνηση. Εδώ και περισσότερο από μία εικοσαετία ο γάλλος κροίσος επεκτείνεται βήμα βήμα. Το 1997 εξαγόρασε τη Sephora, το 1999 την Tag Heuer και τη Fendi, το 2011 την Bulgari, πέρυσι την Belmont και λίγο προτού φύγει το 2019 εκμεταλλεύθηκε τις συγκυρίες για να αποκτήσει το διαμάντι του στέμματος της επιχειρηματικής – και οικονομικής – αυτοκρατορίας του. Δαπάνησε 16,2 δισ. δολάρια για να αποκτήσει τη νεοϋορκέζικη Tiffany, τη φίρμα ειδών (υπερ)πολυτελείας που έκανε διάσημη ανά τον κόσμο η Οντρεϊ Χέπμπορν, η αξέχαστη πρωταγωνίστρια του «Breakfast at Tiffany’s». Και βέβαια η περίφημη σύνθεση του Χένρι Μαντσίνι «Moonriver», που ακουγόταν στην κινηματογραφική κομεντί του 1961.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ