«Οι σκιές του Μπρούκλιν» («Motherless Brooklyn», ΗΠΑ, 2019). Δεκαεννέα χρόνια μετά το ντεμπούτο του στη σκηνοθεσία με την κομεντί «Πιστά ερωτευμένοι», ο Εντουαρντ Νόρτον επανήλθε πίσω από τον φακό για να σκηνοθετήσει ένα γνήσιο φιλμ νουάρ, κρατώντας για τον εαυτό του τον αβανταδόρικο κεντρικό ρόλο. Και το αποτέλεσμα, θα αρχίσω από εκεί, προσωπικά με ενθουσίασε· μια θαυμάσια δουλειά σε όλους τους τομείς που δεν θα έπρεπε με τίποτε να λείπει από τις υποψηφιότητες των προσεχών Οσκαρ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ