Το Peugeot 208, το πιο κομψό μικρό που έκανε την είσοδό του πριν από λίγες εβδομάδες στην ελληνική αγορά, δεν έχει εύκολους ανταγωνιστές. Απέναντί του έχει αντιμέτωπα το Ford Fiesta, το Opel Corsa, το Toyota Yaris, το νεοφερμένο στην ελληνική αγορά Renault Clio, το εμπορικά επιτυχημένο VW Pοlo κ.ά. Το μικρό γαλλικό μοντέλο με την πιο πολυσυζητημένη εμφάνιση  – την εμφατική μάσκα, τα πιο «φουσκωμένα» πλαϊνά τμήματα κ.λπ. – πατάει στο τρίπτυχο της επιτυχίας που αποτελείται από τις τεχνολογικές καινοτομίες, τη νέα γενιά κινητήρων και το πληθωρικό πακέτο συστημάτων υποβοήθησης που πλέον έχουν πρωταγωνιστικό και καθοριστικό ρόλο στην τελική επιλογή. Στο «στόχαστρο» της δοκιμής μας η έκδοση με τον αποδοτικό κινητήρα βενζίνης 1.2 PureTech 100 ίππων. Αν και τρικύλινδρος, η χροιά του περνάει απαρατήρητη ενώ οι πρώτες εντυπώσεις είναι μόνο θετικές. Το τράβηγμά του από τις χαμηλές στροφές είναι ικανοποιητικό, με το εξάρι κιβώτιο με τα ακριβή κουμπώματα να συμβάλλει στις καλές επιδόσεις τους εντός και εκτός πόλης. Με «πιεσμένο» το γκάζι και σε πιο νευρικές διαδρομές η κατανάλωση καυσίμου σκαρφάλωσε στα 6-6,5 λίτρα/100χλμ. Το νέο πάτωμα CMP έχει καταφέρει να κινεί με άνεση τους επιβάτες, ενώ,οι αναρτήσεις προσφέρουν τα μέγιστα, εξαφανίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων. Σε κάθε περίπτωση το νέο Peugeot 208 έχει φτιαχτεί για τις άνετες διαδρομές, ενώ στον αυτοκινητόδρομο το αμάξωμα παραμένει «ατάραχο» ακόμη και στις μεγάλες ταχύτητες. Σε επιδόσεις, το γαλλικό μοντέλο των 100 ίππων και τον 1.200άρη κινητήρα πιάνει την τελική των 188 χλμ./ώρα ενώ τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,9”. Το τιμόνι του ακριβές, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του ένα 3D ταμπλό και ένα σύστημα πολυμέσων που τον πληροφορεί με τον πιο ιδανικό τρόπο. Ουσιαστικά, και σε αυτό το μοντέλο κάνει την εμφάνισή του το πιο σύγχρονο ταμπλό, το Peugeot i-cockpit, σε συνδυασμό με την οθόνη touch-screen 10 ιντσών (αφής) που είναι τοποθετημένη διαγώνια (στάνταρ είναι η 7άρα). H εργονομία είναι η αναμενόμενη, το σύστημα πολυμέσων είναι εύχρηστο με πολλαπλές δυνατότητες συνδεσιμότητας, ενώ οι μικροθήκες αρκετές και πρακτικές. Η θέση οδήγησης δέχεται πολλές ρυθμίσεις, ενώ το σημαντικό μειονέκτημα της περιορισμένης ορατότητας προς τα πίσω το «μαζεύουν» τα ραντάρ παρκαρίσματος. Η άνεση είναι επαρκής και για τους πίσω επιβάτες, ενώ τα ποιοτικά στάνταρ έχουν ανέβει αρκετά ψηλά σε σχέση με το παρελθόν, φανερώνοντας την τάση – και σε αυτό το μοντέλο – της Peugeot που θέλει (και το έχει πετύχει) να δημιουργήσει ένα μοντέλο με πιο premium χαρακτηριστικά. Ο χώρος των αποσκευών είναι στα 309 λίτρα. Συνολικά, το μικρό γαλλικό διαπρέπει στην κατηγορία του, όντας μια αξιοζήλευτη πρόταση με πολλά θετικά στοιχεία.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ