Επιταχύνει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό η Εθνική Τράπεζα με το λανσάρισμα νέων υπηρεσιών και προϊόντων μέσω των εναλλακτικών της δικτύων, ενώ γίνεται το πρώτο πιστωτικό ίδρυμα στην Ελλάδα που δίνει τη δυνατότητα σε φυσικά πρόσωπα να γίνουν πελάτες της από κινητό χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα. Με τον τρόπο αυτόν ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Παύλος Μυλωνάς επιχειρεί την αύξηση των online εργασιών προς την κατεύθυνση αποσυμφόρησης του δίκτυου και επικέντρωσης των στελεχών του στην προώθηση προϊόντων προστιθέμενης αξίας και στη συμβουλευτική.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ