Στα δύο προηγηθέντα μέρη του παρόντος δοκιμίου ξεκίνησα να εξετάζω το επίτευγμα του Πάουντ, το (κατά Σικελιανό) «κατορθωμένο σώμα» της ποιήσεώς του, με βάση τέσσερα ιδεογράμματα – τα κινεζικά σύμβολα που εξεικονίζουν το καθένα τους μια ολόκληρη ιδέα, που το καθένα τους είναι αυτή τούτη η ιδέα, απαλλάσσοντάς μας από την ανάγκη να συλλαβίσουμε για να φτάσουμε στην αλήθεια της ιδέας αυτής. Ηδη μιλήσαμε για τα τρία από τα τέσσερα αυτά ιδεογράμματα, και για τα χαρακτηριστικά της ποίησης του Πάουντ που αντιστοιχούν σε αυτά – σιν, τσιν και τζιν: ανανεώνω, είμαι σοφός, γαληνεύω – ξαναρχίζω.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ