Κατάφερε να χωρέσει το έργο του Πάμπλο Πικάσο σε 33 τόμους. Να αποκαλύψει την «κουζίνα» προετοιμασίας της «Γκερνίκα», ζητώντας από τη σύντροφο του Πικάσο, Ντόρα Μάαρ, να καταγράφει με τον φωτογραφικό φακό της κάθε νέα φάση του έργου. Να εκδώσει ένα από τα μακροβιότερα μοντερνιστικά περιοδικά, το «Cahiers d’Αrt» (1926 – 1960), και να συστήσει, μεταξύ άλλων, τα ελληνικά νησιά στην αφρόκρεμα της ευρωπαϊκής διανόησης του Μεσοπολέμου μέσω κρουαζιέρας που διοργάνωσε στο πλαίσιο του Διεθνούς Συνεδρίου Μοντέρνας Αρχιτεκτονικής το 1933.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ