Το Πανεπιστήμιο Κρήτης διαθέτει στο Ρέθυμνο μια σπουδαία κεντρική βιβλιοθήκη για τις ανθρωπιστικές επιστήμες. Ομως οι εκπαιδευτικοί που την επισκέπτονται, για να διατηρήσουν επαφή με το αντικείμενο που διδάχτηκαν και διδάσκουν, περιορίζονται σε στατιστικά αμελητέο αριθμό. Η απαξίωση της επιστήμης εκ μέρους των εκπαιδευτικών αποτελεί θλιβερό φαινόμενο και προφανώς δεν είναι άσχετη με τις πρόσφατες διαδοχικές αξιολογήσεις, οι οποίες κατατάσσουν τους μαθητές της ελληνικής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις τελευταίες θέσεις μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ