Ανάμεσα στους παράγοντες κοινωνικής και οικονομικής αναπτύξεως, η Παιδεία όχι μόνον κατέχει πρωτεύουσα θέση, αλλά χαρακτηρίζεται από την ιδιοτυπία ότι κάθε απώλεια χρόνου είναι γι’ αυτήν ανεπανόρθωτη – εφόσον ο στόχος της αφορά στην διαμόρφωση εμψύχου υλικού, το οποίο με την πάροδο των ετών των προωρισμένων για σπουδές, διαφεύγει οριστικά από την διαπλαστική της δικαιοδοσία.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ