Εχει περάσει αρκετό διάστημα, ώστε να μπορεί κανείς να διακρίνει κάποια χαρακτηριστικά της εκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης και να τα ξεχωρίσει από τον συνειδητό επικοινωνιακό θόρυβο με τον οποίο η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας επιλέγει να τα δημοσιοποιήσει. Σχολιάζουμε ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά, τον παιδαγωγικά αυταρχικό χαρακτήρα των ρυθμίσεων που προωθούνται στο Λύκειο.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ