Ιδού ο Banksy έρχεται για άλλη μια φορά μέσω αντιπροσώπων. Στον καλλιτέχνη της street art με την ανεπιβεβαίωτη ταυτότητα θα μπορούσε να απονεμηθεί ένα μεγάλο βραβείο για την καλύτερη εκμετάλλευση των όρων του σύγχρονου μάρκετινγκ. Διότι σήμερα, την εποχή της απόλυτης έκθεσης, το να αποφεύγει κάποιος τόσο οργανωμένα τη δημοσιοποίηση έστω και μίας «κλεμμένης» φωτογραφίας του είναι το ίδιο ακριβώς με το να έχει πιάσει στασίδι σε όλα τα μέσα μαζικής επικοινωνίας. Και συγκεκριμένα για τον κ. Banksy – που, αν θυμηθούμε εκείνο το περίφημο έργο του που λίγα λεπτά μετά την πώλησή του αυτοκαταστράφηκε, ξέρει να στραγγίζει τη διαφήμιση γύρω από το όνομά του – είναι ένας ακόμη άσος στο μανίκι του. Φαντάζεστε τι έχει να γίνει όταν αποφασίσει να δηλώσει την ταυτότητά του;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ