Mes que un club; Γίνεται όλο και πιο δύσκολο για την Μπαρτσελόνα να υποστηρίξει τον μύθο της επαναστατικότητας που έχτισε τα προηγούμενα χρόνια. Η εμπορευματοποίηση της αντίδρασης, κάτι σαν τις φωτογραφίες του Τσε με τον μπερέ και του Φιντέλ ντυμένο στα χακί και το χαρακτηριστικό πούρο στο στόμα, που κοσμούν από παιδικά δωμάτια μέχρι ψαροταβέρνες στην Τήνο, αποδείχτηκε blockbuster για τους Μπλαουγκράνα.

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε

Ή εγγραφείτε

Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ