Είναι 26 Δεκεμβρίου του 1898. Στο πρωτοσέλιδο της γαλλόφωνης περιοδικής έκδοσης «Journal de Salonique» της Θεσσαλονίκης φιγουράρει μια μακροσκελής ανταπόκριση από την Κομοτηνή. Την υπογράφει ο ίδιος ο εκδότης του εντύπου Σααντί Λεβί κι εκεί περιγράφει το ταξίδι του στη νέα σιδηροδρομική γραμμή που συνέδεε πλέον τη Θεσσαλονίκη με την Αλεξανδρούπολη. «Μεταξύ Nousretli και Βuk είδαμε το μαυσωλείο του αείμνηστου μηχανικού Μαυροκορδάτου, του νεαρού ατρόμητου επικεφαλής τμήματος που υπέκυψε στον πόνο κατά τη διάρκεια της κατασκευής της γραμμής, ο οποίος επιθυμούσε να ενταφιαστεί στα πεδία της τιμής» ανέφερε ο Λεβί στην ανταπόκρισή του, μη γνωρίζοντας πως σχεδόν ενάμιση αιώνα αργότερα η καταγραφή αυτή θα άνοιγε τον δρόμο σε μια σημαντική ανακάλυψη.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ