Είναι το δίλημμα που ταλαιπωρεί κάθε πετυχημένη οικογενειακή επιχείρηση τη στιγμή που επαληθεύονται τα πρώτα σημάδια κάμψης στις πωλήσεις της: διατήρηση της παλιάς δομής και εικόνας, που άλλωστε δοκιμάστηκαν τον καιρό των πρώτων επιτυχιών, ή ριζική αναδιοργάνωση της επιχείρησης ώστε να προλάβει το τρένο του ανταγωνισμού; Οσο και αν η αριστερή ιδεολογία απεχθάνεται τον τεχνοκρατισμό και την εργαλειοποίηση, θα ήταν μυωπικό να αρνηθούμε τα κοινά στοιχεία ενός σύγχρονου πολιτικού κόμματος με μια επιχείρηση που επιδιώκει τη μεγιστοποίηση του εκλογικού της οφέλους. Ας δεχθούμε λοιπόν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η μικρή οικονομική μονάδα που ξαφνικά εκτοξεύτηκε στην κορυφή των προτιμήσεων της αγοράς και ύστερα από λίγα χρόνια υποχώρησε από την κορυφή, χωρίς ωστόσο να καταρρεύσει. Ποια είναι η βέλτιστη κίνηση; Και πόσο εύκολη είναι στην πράξη;
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ