Η σύλληψή του στην Ιαπωνία τον Νοέμβριο του 2018 με τις κατηγορίες οικονομικών ατασθαλιών και χρήσης εταιρικών πόρων για προσωπικό όφελος, τις οποίες ο ίδιος αρνείται, είχε προκαλέσει μεγάλη αίσθηση στον χώρο των αυτοκινητοβιομηχανιών και του παγκόσμιου επιχειρείν γενικότερα. Ακόμη μεγαλύτερη αίσθηση όμως προκάλεσε η διαφυγή του από την Ιαπωνία όπου βρισκόταν σε κατ’ οίκον περιορισμό περιμένοντας να δικαστεί, στον Λίβανο από όπου κατάγεται. Ο Κάρλος Γκοσν δεν σταματά να βρίσκεται στα πρωτοσέλιδα του διεθνούς Τύπου και των άλλων μέσων ενημέρωσης από τότε ακόμη που ήταν το μεγάλο αφεντικό της συμμαχίας Renault και Nissan.
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/nealaptop.png)
![](/wp-content/themes/whsk_taneagr/common/imgs/neaportrait.png)
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ