Αλλαγή παραδείγματος στην εικόνα της  Εθνικής Λυρικής Σκηνής φέρνει το νέο διαφημιστικό βίντεο που η μεταμοντέρνα αφήγησή του εστιάζει στη γέννηση των δημιουργικών και καλλιτεχνικών πράξεων. Μεταξύ αμνιακού υγρού, αναδυόμενης μπαλαρίνας και ελλειπτικού σχεδιασμού κοστουμιών και μακιγιάζ, το μήνυμα «Γεννιέται στην Αθήνα» (δηλαδή η Λ.Σ. ως νέα πραγματικότητα), η  καμπάνια επικοινωνίας σκοπεύει να εντυπωσιάσει.  Μέσω διαγωνισμών το ανέλαβαν η διαφημιστική εταιρεία Job Athens της Γιόλας Γύφτουλα και οι συνεργάτες της, με δημιουργικό διευθυντή τον φωτογράφο-visuar artist Ρενέ Χαμπερμάχερ. Ο διεθνισμός στην αισθητική της Λ.Σ. είναι ορατός.