To παρόν και το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας επιτάσσει μοντέλα με υβριδική τεχνολογία ή αμιγώς ηλεκτρικά. Τον εξηλεκτρισμένο «δρόμο» ακολουθούν, χωρίς καμία εξαίρεση, όλες οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες, προσφέροντας μοντέλα που είτε μπαίνουν στην πρίζα (plug-in υβριδικές εκδόσεις), είτε ο κινητήρας βενζίνης επικουρικά συνεργάζεται με έναν σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα. Την υβριδική τεχνολογία ακολουθεί και η επιτυχημένη εμπορικά γκάμα των μοντέλων της Renault, με τα νέα Clio E-Tech και Captur E-Tech Plug-in να είναι προ των πυλών. Το μηχανολογικό μενού στην περίπτωση του Clio E-Tech περιλαμβάνει έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων με απόδοση 140 ίππων που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, μία μικρή μπαταρία με χωρητικότητα 1,2 kWh-230V και μία γεννήτρια-μίζα. Αυτό σημαίνει ότι το γαλλικό μοντέλο μπορεί να καυχιέται για την οικονομία καυσίμου και τις πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων. Ετσι το νέο ηλεκτρο-υβριδικό Clio E-Tech είναι το πιο οικονομικό, οικολογικό μοντέλο στην γκάμα των μικρών της. Και αυτό το μοντέλο φέρει όλο το τεχνολογικό υπόβαθρο με το Smart Cockpit των 7 ιντσών και το σύστημα ψυχαγωγίας Easy Link με την 7άρα ή 9,3άρα οθόνη, ενσωματώνοντας όλες τις εφαρμογές – λειτουργίες. Επίσης, την plug-in υβριδική τεχνολογία φέρει και το Captur E-Tech Plug-in των 160 ίππων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ