Η 18χρονη Μπίλι Αϊλις, το φαινόμενο της σύγχρονης ποπ μουσικής, είναι εκείνη που θα υπογράψει το μουσικό θέμα της νέας ταινίας Τζέιμς Μποντ. Η νεότερη φωνή στην ιστορία των ταινιών του πράκτορα 007 θα τραγουδήσει το θέμα της ταινίας «No Time to Die», την 25η δηλαδή κινηματογραφική περιπέτεια του Μποντ που θα βγει στις αίθουσες τον Απρίλιο του 2020.

Η συμβολή της νεαρής Αϊλις αναμένεται να είναι αναζωογονητική για την κάπως σκονισμένη αντίληψη δράσης που προσφέρει το επιτελείο του 007. Η ίδια δηλώνει πάντως «ότι είναι τρελό να αποτελείς κομμάτι αυτής της ιστορίας. Το να συνθέτεις το θέμα του κεντρικού τραγουδιού μιας ταινίας με τόσες θρυλικές συνέχειες είναι απέραντη τιμή. Ο Τζέιμς Μποντ είναι η πιο κουλ παραγωγή ταινιών που υπάρχει. Ακόμη νιώθω σοκ».  

Οπως συνέβη και με το πρώτο της άλμπουμ – που κυκλοφόρησε τον περασμένο Απρίλιο στην Αμερική με τίτλο «When We All Fall Asleep, Where Do We Go?» – η Μπίλι Αϊλις θα συνεργαστεί και σε αυτή την περίπτωση με τον αδελφό της και συμπαραγωγό,  Φινέα. «Δεν υπάρχει πιο εμβληματική συνάντηση μεταξύ της μουσικής και του κινηματογράφου από τις ταινίες “Χρυσοδάκτυλος” και “Ζήσε και άσε τους άλλους να πεθάνουν”. Αισθανόμαστε τόσο τυχεροί που θα παίξουμε έναν μικρό ρόλο σε ένα τέτοιο θρυλικό franchise».  

Οι παραγωγοί της νέας ταινίας Μάικλ Τζ. Γίλσον και Μπάρμπαρα Μπροκόλι δήλωσαν ότι το τραγούδι της Αϊλις είναι «άψογα δουλεμένο για να λειτουργεί μέσα στη συναισθηματική ιστορία της ταινίας». Ο σκηνοθέτης του νέου Τζέιμς Μποντ Κάρι Γιότζι Φουκουνάγκα δηλώνει επίσης θαυμαστής της Αϊλις και του αδελφού της: «Ανυπομονώ για τη στιγμή που το κοινό θα ακούσει τι φέρνει το ταλέντο τους. Μια νέα προοπτική στα φωνητικά με απήχηση στις επερχόμενες γενεές».   

Φαινόμενο. Η Μπίλι Αϊλις έχει ήδη αναθεωρήσει τους κανόνες του ποπ σταρ τα τελευταία τρία χρόνια. Οταν από τα 15 της ξεκίνησε να γράφει τραγούδια στο σπίτι των γονιών της μαζί με τον μεγαλύτερο αδελφό της. Και στη συνέχεια χρησιμοποιώντας την τεχνολογία των σύγχρονων μέσων προβολής και επικοινωνίας, η Μπίλι Αϊλις ανέβαζε τα τραγούδια της σε ψηφιακές πλατφόρμες μέσα από τις οποίες μεταδόθηκαν πάνω από ένα δισεκατομμύριο φορές. Το επόμενο βήμα ήταν οι συναυλίες της που ξεπουλούσαν όλο και περισσότερο σε χιλιάδες θαυμαστές οι οποίοι παραληρούσαν. Και είχαν αρχίσει να υιοθετούν την ιδιαίτερη αισθητική της. Ντυμένη με πολύ φαρδιά παντελόνια και μπλούζες με δικά της συνθήματα και σχέδια, η Μπίλι Αϊλις έκανε σημαία την αμηχανία του εφηβικού σώματος και πρόσθεσε στο στυλ της το ανέκφραστο, βαριεστημένο βλέμμα της, μερικές τούφες από μπλε ελεκτρίκ και μοβ χρώμα στα μαλλιά της. Η αντι-σιλουέτα της νεαρής καλλιτέχνιδος και καλλιτεχνικής διευθύντριας του εαυτού της στάθηκε στον αντίποδα του καθιερωμένου στυλ των σέξι ποπ νεαρών ειδώλων.