Το μάρκετινγκ, η επικοινωνία, η διοίκηση επιχειρήσεων είναι οι επιστήμες που ασχολούνται με τις αγορές. Και με το δεδομένο ότι οι αγορές αποτελούν τη «ζυγαριά» της επιτυχίας των σύγχρονων κοινωνιών, δεν είναι εύκολο κανείς να τις υποτιμήσει. Οι αποτελεσματικές «επικοινωνιακές δεξιότητες» δεν αποτελούν σήμερα μια πολιτική «πολυτέλειας», αλλά μάλλον μέσο επιβίωσης για επιχειρήσεις, πολιτικούς, δημόσια πρόσωπα, ακαδημαϊκούς. Δεν είναι έτσι παράλογο το γεγονός ότι το επιστημονικό κομμάτι που ασχολείται ακριβώς μ’ αυτό (το πώς «τοποθετείται» δηλαδή σωστά κάθε επαγγελματίας απέναντι σε μια διαρκώς εξελισσόμενη αγορά εργασίας) αποκτά όλο και μεγαλύτερη ζήτηση.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ