Υπάρχουν αρκετοί κίνδυνοι για την ανάπτυξη φέτος. Ενας είναι ότι οι δείκτες χρέους στις αμερικανικές εταιρείες έχουν αυξηθεί σε πρωτοφανή επίπεδα, υπερβαίνοντας πολύ τα επίπεδα που προηγήθηκαν της χρηματοπιστωτικής κρίσης. Αλλά αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, δεδομένου ότι τα επιτόκια δεν ήταν ποτέ τόσο χαμηλά για τόσο πολύ καιρό. Αλλος κίνδυνος είναι η κατάρρευση της αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι πωλήσεις κατέρρευσαν παγκοσμίως πέρυσι, πλήττοντας τη γερμανική οικονομία, η οποία είναι μακράν ο μεγαλύτερος εξαγωγέας αυτοκινήτων και μηχανημάτων για την κατασκευή τους. Η παραγωγή στη Γερμανία βρίσκεται τώρα κάτω από το χαμηλότερο σημείο της ύφεσης του 2009. Συνδυασμός των περιβαλλοντικών ανησυχιών, των κοινωνικών αλλαγών και των ενεργειακών και τεχνολογικών μεταβάσεων σημαίνει ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες – όχι μόνο στη Γερμανία, αλλά και στις ΗΠΑ, την Ιαπωνία και τη Δυτική Ευρώπη – βρίσκονται πιθανώς σε μια παρακμή που θα μπορούσε να αποδειχθεί βαθιά. Ομως, η κατάρρευση της ζήτησης πέρυσι ήταν τόσο ακραία ώστε μια προσωρινή ανάκαμψη είναι πιθανή.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ