Οπως φαίνεται ύστερα από την επιτυχία-φαινόμενο της «Τετραλογίας της Νάπολης» από την Ελενα Φεράντε (εκδ. Πατάκη), οι προβολείς του παγκόσμιου λογοτεχνικού ενδιαφέροντος και δη του αγγλοσαξονικού στράφηκαν ύστερα από χρόνια στην Ιταλία – και δικαίως. Διότι ένα μεγάλο μέρος της λαμπρής μεταπολεμικής φουρνιάς έμενε τις τελευταίες δεκαετίες από λίγο έως πολύ στη σκιά.. Ανάμεσά τους οι Τσέζαρε Παβέζε, Ελσα Μοράντε, Τζόρτζιο Μπασάνι και η Ναταλία Γκίνζμπουργκ.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ