Τα κορυφαία σαλόνια αυτοκινήτου, που κάποτε συγκέντρωναν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες από την Ευρώπη, την Ασία και την Αμερική, πλέον τα τελευταία χρόνια μετρούν βροντερές απώλειες, με απουσίες που θέτουν σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης τους διοργανωτές των συγκεκριμένων θεσμών που κάποτε έδιναν τον παλμό της αυτοκίνησης. Τα υψηλά κόστη συμμετοχής (υπολογίζεται ότι μια αυτοκινητοβιομηχανία δαπανά άνω του 1 εκατομμυρίου ευρώ για τη συμμετοχή της σε ένα ευρωπαϊκό σαλόνι) και η παρουσία του Διαδικτύου (που πλέον αποτελεί και το βασικό μέσο προβολής των καινούργιων μοντέλων και των τεχνολογικών εξελίξεων) είναι οι βασικές αιτίες που αποδυναμώνουν τον αριθμό συμμετοχών στις εκθέσεις αυτοκινήτου, κάνοντάς τες φτωχότερες, συμπαρασύροντας προς τα κάτω και την επισκεψιμότητά τους.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ