Η μια πόλη μετά την άλλη λαμβάνουν αυστηρά μέτρα για την απαγόρευση κυκλοφορίας των παλαιών ρυπογόνων οχημάτων στα μητροπολιτικά τους κέντρα. Πρόσφατα στη λίστα των πόλεων προστέθηκε και η Βαρκελώνη, στην οποία ισχύουν ήδη αυστηρά μέτρα για τα ρυπογόνας τεχνολογίας μοντέλα, βενζίνης και ντίζελ. Οι περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις και πρωτεύουσες έχουν θέσει χρονοδιαγράμματα όπου τέτοιου είδους οχήματα θα αποτελούν στο μέλλον κόκκινο πανί. Στο στόχαστρο του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφαλείας Μεταφορών (ETSC – European Trasportation Safety Council) βρίσκονται σήμερα και τα SUV καθώς και τα μικρότερα crossovers. Οι λόγοι αυτή τη φορά δεν είναι μόνο περιβαλλοντικοί, μια και σήμερα τα περισσότερα SUV τηρούν τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων. Σύμφωνα με το ETSC, η πιθανότητα σοβαρού τραυματισμού ή θανάτου ενός ποδηλάτη ή πεζού είναι μεγαλύτερη όταν το συγκρουόμενο όχημα είναι SUV ή βαν σε σύγκριση με τα πιο συμβατικά επιβατικά αυτοκίνητα.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ