H Renault πατάει σε γερά θεμέλια, με μοντέλα που βρίσκονται στην καρδιά των περισσότερων κατηγοριών – όπως στα SUV με το νέο Captur και το Κadjar. Σαφώς το μοντέλο που έχει χτίσει τη δική του ιστορία στη μικρομεσαία κατηγορία είναι το νέο Μegane, που και αυτό με τη σειρά του ανοίγει παράθυρο στην υβριδική τεχνολογία αλλά και στα μοτέρ, τα οποία ξεκινούν από τα 1.000 κ.εκ. Ειδικότερα, η γαλλική φίρμα θέτει το νέο Μegane απέναντι από τον ήδη πλούσιο ανταγωνισμό, με ατού την πιο σύγχρονη τεχνολογία E-Tech Plug-in hybrid. Το νέο υβριδικό σύνολο αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων και δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ενώ εφοδιάζεται με μπαταρία 9,8 kWh (400V). Η ισχύς του αγγίζει τους 160 ίππους, ενώ, όπως όλα τα επαναφορτιζόμενα μοντέλα, έτσι και αυτό μπορεί να κινηθεί μόνο με ρεύμα για 50 χλμ. με μέγιστη ταχύτητα 135 χλμ./ώρα σε μεικτή χρήση ή για 65 χλμ. στην πόλη (WLTP). Ακόμη πιο αισιόδοξα είναι τα νούμερα για τις εκπομπές CO2, που σύμφωνα με το εργοστάσιο θα είναι λιγότερες από 40 γρ./χλμ. Η υπόλοιπη γκάμα σε μοτέρ φέρει τον 1.3 TCe σε τρεις εκδόσεις, 115, 140 και 160 ίππων, ενώ η παλέτα συμπληρώνεται από το ντίζελ μοτέρ 1.5 Blue dCi 95 και 115 ίππων. Ακόμη πιο ενδιαφέρουσα θα είναι η προσθήκη του 1.0 TCe κινητήρα με απόδοση 120 ίππων.
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tanea.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.
Είστε συνδρομητής; Συνδεθείτε
Ή εγγραφείτε
Αν θέλετε να δείτε την πλήρη έκδοση θα πρέπει να είστε συνδρομητής. Αποκτήστε σήμερα μία συνδρομή κάνοντας κλικ εδώ